środa, 2 sierpnia 2017

Stosik #94

Lipcowy stosik okazał się zaskakująco obfity. Głownie dlatego, że przyszło do mnie trochę egzemplarzy recenzenckich, które powinny dotrzeć w miesiąc wcześniej, a planowane książkowe zakupy też mi się trochę opóźniły. I tak oto powstał ten stos.


Od góry - zakupy. "Ocen na końcu drogi" wyłowiłam z kosza z tanią książką. Dalej zakupy z Arosa. "Kojot Charlie" kusił mnie już od jakiegoś czasu i w końcu pomyślałam, że jednak sobie kupię tą opowieść o wychowywanym przez ludzi kojocie. Na "Dzieci czasu" czekałam, więc ni mogłam nie nabyć. Autor obiecywał narrację z perspektywy obcych, zobaczymy, co z tego wyszło. "Skrzydła nocy" Silverberga to oczywisty must have, w końcu Artefakty.

Dalej pakiet do recenzji. "Psi dar" od Marginesów już przeczytany i zrecenzowany. "Zaczarowanych" od Papierowego Księżyca napoczęłam i jest to doświadczenie ciekawe, ale chwilowo nie mam weny na dokończenie. "Bez odkupienia" czeka na swoją kolej, a "Miasto schodów" recenzowałam przedpremierowo. Nie mogło też zabraknąć "Ognia przebudzenia" od Maga - w końcu to ksiązka o smokach. "Czarownica znad kałuży" to papierowy egzemplarz ebooka otrzymanego wcześniej od Genius Creations. A "Wilcza godzina" to ciekawostka zza wschodniej granicy, od SQN.

A na koniec zdobycz, z której jestem najbardziej dumna - zakupiony ostatni brakujący tom serii Eco, którego nakład na chwilę obecną już się wyczerpuje (jest tylko to, co w sklepach, w hurtowniach brak). Czyli "Mądrość i cuda świata roślin". Co prawda Moreni była na tyle bystra, żeby dopytać, czy będzie dodruk albo wznowienie (będzie wznowienie), ale ponieważ jest życiową bułą, nie dopytała w jakiej formie. A ponieważ książka interesuje mnie wyłącznie jako uzupełnienie serii, wolałam nabyć, póki jest.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...